niedziela, 9 września 2012

usługi remontowe i imprezy firmowe

Malowaniem mieszkań zajmuję się teraz mało kto. Jest to wyzwanie dla prawdziwych fachowców.Firma remontowa z warszawy jest godna do polecenia ze względu na niski koszt usługi.Malują już od 8zł za metr kwadratowy. Zdziwiłem się tak niską ceną i uważałem iż są pewnie partaczami. Po konsultacji ze znajomymi dowiedziałem się iż wykonali mu remont mieszkania i był z nich bardzo zadowolony.Postanowiłem więc zaprosić Pana Krzysztofa na bezpłatną i niezoobowiązującą wycenę. Przybył punktualnie w poniedziałek na godzinę 15:00. Pomiar trwał dosłownie 10minut, ponieważ człowiek ten posiadał nowoczesne urządzenie do pomiaru, które w kilka minut wykonało swoją pracę. Szef ekipy wydał mi się sympatycznym i młodym człowiekiem,ale nauczony przygodami z takimi ludzmi zostałem niefuny do końca.Przysiedliśmy do stołu i omówiliśmy warunki i koszty remontu.Termin rozpoczęcia prac umówiliśmy na dzień 1 Września. Może i data odległa lecz pozwoli mi to na zebranie środków finansowych.Po ostatnich imprezach firmowych w warszawie jestem spłukany i nie stać mnie na remont. Po upływie miesiąca znalazłem pieniądze i zaczeliśmy pracę.Remont rozpoczął się od zerwania podłóg i usunięcia starych mebli.Wszystkie starocia poszły do śmieci.Postanowiłem również wygładzić ściany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz